22 Aralık 2009 Salı

robert langdon delikanlı çocuktur...

Yorum Yap
evet işte beklenen kitap piyasada! okuldan armadaya uzanan soğuk yolda rastladığım korsan kitapçıdan aldım kitabımı yalan yok... gidip kitapa 20-30 lira verecek maddi durumum da yok. (öğrenciyiz abi!) 5 liraya kapı gibi kitabı aldım ve hemen okumaya başladım. ankara'nın iş çıkışı trafiğinde takriben 1 saat 15 dakika süren upuzun otobüs yolculuğumu bi nebze de olsa renklendirmiş oldum. şaka maka yaklaşık bi 40 sayfa okumuşum ayak üstü. açıkca söylemek gerekirse başlangıç itibariyle tipik dan brown romanı... langdon amcamız yine ummadığı şeylerle karşılaşacak, masonik faaliyetleri gözler önüne serecek, ordan oraya koşup gizli sırları çözmeyece çalışacak... ilerleyen günlerde bu konuda daha detaylı bir post atmayı düşünüyorum. saygılarla!
Yazar:

0 Yorum:

Yorum Gönder